Darovitost i njezino prepoznavanje
Svatko od nas nadaren je za nešto, bilo to područje prirodnih ili društvenih znanosti,
umjetničko područje ili
tjelesne i motoričke vještine.
No jesmo li zbog toga i daroviti? Jesu li daroviti učenici koji postižu bolje rezultate od većine
ili iskazuju interes za određeno
područje?
Odgovore na ovo i neka druga pitanja projektnom timu OŠ J. Kozarca Semeljci, OŠ J. J. Strossmayera Trnava i OŠ Đakovački Selci – pružili psiholozi iz Udruge Klikeraj, a u sklopu projekta „STEM – moje obrazovanje“.
Koji su tipovi darovitosti?
Koja ponašanja i emocije odlikuju darovite učenike?
Kako darovite učenike percipiraju učitelji i drugi učenici?
Kako procijeniti potencijal darovitosti?
Odgovori na ova i niz drugih pitanja ključni su u prepoznavanju darovitosti u školi, a odgovore su pokušali dati Josipa Mamužić i Ivan Alagić, predsjednica i potpredsjednik Udruge Klikeraj, koja se posebice bavi radom s darovitim učenicima.
Učitelji navedenih triju škola okupljeni su u projektni tim, a 21 član projektnog tima sudjelovao je na radionici „Identifikacija darovitosti u školi“. Ovi učitelji sudjeluju u projektu „STEM – moje obrazovanje“ koji se financira sredstvima Kraljevine Norveške kroz Financijski mehanizam Europskog gospodarskog prostora.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |