preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
LEKTIRE

Kako bi bezbrižno, elektronički čitali lektire, morate se logirati preko CAR-net učeničkog korisničkog računa, na ovu stranicu (slika-link)

 

Tjedan kodiranja

 

Učenici petih razreda su kroz aktivnost binarni kod otkrili koje države sudjeluju u projektu Erasmus+. Zadatak im je bio da otkriju koja su slova zadana u kodu. Koristili su se tablicom ASCII te na taj način očitali koja su slova zadana i složili ime države. Kroz binarni sustav kodiranja upoznali su i pojam ”pixel” kao najmanji element ekrana od kojeg se tvore slike. Pomoću binarnih kodova izrađivali su pixel slike zemalja članica projekta.

Učenici osmih razreda su kroz igru Minecraft Education Edition zajedničkom svijetu imali zadatak složiti kuću te su na taj način zajedničkim radom, vrlo brzo i ostvarili rezultat. Na ovaj način učitelj kao vlasnik svijeta ima mogućnosti određivati koju će ulogu imati učenici unutar svijeta.

Učenici na izvannastavnoj grupi Mladi robotičari su radili zadatke s microbitom te slagali zadane blokove i ispisivali imena država koja su članice projekta.

SMILIES

U okviru Erasmus+ projekta „Let's meet in the clouds“ 15. travnja 2021. učiteljice Engleskoga jezika Ana Jaman i Suzana Cvitković Dragičević održale su sat Engleskoga jezika u kojem je aktivno sudjelovalo pet učenika iz Latvije, Poljske i Hrvatske i cijeli razred učenika iz Španjolske. Tema sata bili su SIMILIES. Rad naših učiteljica pratile su tri kolegice iz Poljske i jedna iz Latvije, kao i koordinatori projekata za navedene države. Svima je ovo bilo zanimljivo iskustvo koje je i našim učenicima pokazalo da uz svjetske jezike koje uče neće imati problema sa sporazumijevanjem diljem svijeta. Iako nas tehnologija spaja i daje nam neograničene mogućnosti, svi smo došli do zaključka kako bismo se ipak radije vidjeli uživo. 

Erasmus+

Učenike i učitelje naše škole od ove školske godine očekuju novi izazovi jer smo prvi put uključeni u međunarodni Erasmus+ projekt. Naziv projekta je „Let's meet in the louds“ i u potpunosti je financiran bespovratnim sredstvima Europske unije. Uz nas su u svim aktivnostima i partneri iz Poljske, koji su ujedno i koordinatori projekta, te Španjolske i Latvije. Aktivnosti su usmjerene razvoju digitalnih kompetencija učenika koji sudjeluju u projektu, a to su kod nas zainteresirani učenici 6. i 7. razreda. Koordinatorica projekta je nastavnica Engleskoga jezika Ana Jaman, a svojim radom razvoju projekta doprinijet će i svi nastavnici i djelatnici škole.

Učenici su do sada sudjelovali u natječaju za logo projekta u kojemu su pokazali kreativnost i natjecateljski duh. Pobijedio je logo iz Latvije sa samo jednim glasom više od onoga naše učenice Marije Sremac. U studenom su pisali o načinu obilježavanja blagdana Svih svetih, a u prosincu video uratkom predstavili našu školu. U Power Point prezentaciji uređivali su svoje profile zajedno s učenicima iz drugih  država.

Zbog situacije uvjetovane pojavom Covid-19 virusa, posjeti učenika partnerskim državama, na naše razočaranje,  onemogućeni su do daljnjega. Zbog toga je prvi susret učenika održan putem Microsoft Teams-a 25. veljače 2021.  Republiku Hrvatsku su svojim izlaganjem predstavili Ena Rajninger i David Bošnjaković,  o Semeljcima je govorila Antonija Jurić, a o našoj školi Lara Sučić. Oni su, uz ostale učenike koji su sudjelovali u izradi prezentacija, razvijali vještinu upotrebe digitalnih alata, odgovornost u izvršavanju obveza, primjenu naučenoga engleskoga jezika i okušali se u javnom nastupu. Sastanku su uz sudionike iz partnerskih zemalja prisustvovali ravnateljica Ružica Primorac, učiteljice Suzana Cvitković Dragičević, Ivana Čatić i Ana Jaman, stručna suradnica Iva Franjić te učenici koju su svojim pitanjima o zanimljivostima iz ostalih država sudjelovali u diskusiji. Na kraju sastanka učenici su pokazali znanje rješavanjem Kahoot kviza.

Budući da projekt traje dvije godine, očekuje nas još mnogo aktivnosti o kojima ćemo vas redovito obavještavati.

Učitelji uključeni u rad na projektu: Suzana Cvitković Dragičević, Irene Sudar, Ivana Čatić, Sanja Korajac, Nikolina Mihić, Martina Kaurin, Zorica Aščić, stručne suradnice Iva Franjić i Antonija Radoš.

                                                                                            Ana Jaman

Susret s piscem Stjepanom Tomaš

U okviru planiranih aktivnosti Erasmus + projekta za ožujak, bila je organizacija susreta učenika naše škole s osobom iz područja kulture, znanosti i umjetnosti na dan 19.3. 2021.

 Prvi izbor bio je Stjepan Tomaš, osječki književnik, član Matice hrvatske, Društva hrvatskih književnika i  član Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti.

            Stjepan Tomaš je pisac čija djela učenici već godinama rado čitaju za redovnu i izbornu lektiru (Mali ratni dnevnik; Dobar dan, tata; Gudački kvartet iz Bostona; Pas koji je čitao s usana; Dječak koji je volio ptice...), a čija su djela prevedena na nekoliko europskih jezika: njemački, talijanski, slovenski, slovački, mađarski, makedonski i esperanto; tako da se sjajno uklopio u našu europsku suradnju s partnerskim školama Erasmus + projekta. 

       S obzirom na epidemiološke mjere kojih smo se morali pridržavati, nastavnica Irene Sudar susret uživo organizirala je samo za svoj 6. a razred, ali su prijenos putem videokonferencije u aplikaciji Microsoft Teams pratili i ostali učenici naše škole iz svojih učionica, uz tehničku podršku nastavnica Sanje Korajac i Nikoline Mihić.

            Nakon predavanja o sudbini svojih književnih djela, osobito učenicima dragoga Malog ratnog dnevnika, Tomaš je odgovorio na brojna pitanja znatiželjnih šestaša, a zatim dao intervju članicama novinarske skupine za školski list i podijelio nekoliko autograma.

 

Nadamo se sljedećem književnom susretu bez epidemioloških mjera!

Irene Sudar

Nakon završetka susreta, učenice novinarske skupine zamolile su pisca za kratak intervju.

NOVINAR: Je li Vas obitelj podržala u odabiru zanimanja?

PISAC: Supruga me nije previše podržavala, a sin je tada bio premlad da bi to razumio. Ipak sam bio uporan jer sam to volio.

NOVINAR: Kako dobivate ideje za pisanje?

PISAC: Ideje dobivam na razne načine. Zanima me suvremena i povijesna tematika. Impresionirao me je Strossmayer zbog svoje figure i značaja.

NOVINAR: Tko Vam je bio najdraži pisac u djetinjstvu?

PISAC: U tadašnje vrijeme nije bilo puno pisaca. U đurđevačkoj knjižnici nisam imao previše izbora za čitanje, stoga sam čitao sve što su mi preporučili i do čega sam naravno mogao doći.

NOVINAR: Volite li više pisati knjige za djecu ili odrasle i zašto?

PISAC: Ne radi se o tome što više ,,volim ili ne volim“, nego o tome koliko sam u tom trenutku zaokupljen određenom temom.

NOVINAR: Mislite li da djeca dovoljno čitaju knjige?

PISAC: Ne znam koliko današnja djeca čitaju, ali vjerojatno nedovoljno. U današnje vrijeme prevladava tehnologija. Mislim da bi im se čitanje trebalo približiti drugim oblicima, poput e-knjige.

NOVINAR: Za koju Vam je knjigu trebalo najviše vremena da je napišete?

PISAC: Najviše mi je bilo potrebno za knjigu Zlatousti ili Tužni dom.

NOVINAR: Što biste poručili djeci i mladima?

PISAC: Želim im poručiti da više čitaju jer ništa ne može zamijeniti knjigu. Današnja djeca  više pričaju engleski nego hrvatski jezik, stoga im treba više približiti čitanje.

Ivana Hes, Lana Josipović, Eva Sremac, 8.c

 

 

 

Kalendar
« Listopad 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji


 


Tražilica



učilice

Da bi se ulogirali, potrebno je imati aktivan elektronički identitet:  odnosno HUSO korisnički račun za učenike i nastavnike osnovnih škola.


Korisni linkovi
KORISNE STRANICE
 • ŠKOLE
 • CARNET

ČASOPISI
 • meridijani
 • enter
 • drvo znanja
 • pogled kroz prozor
 • pc chip
 • vidi


Društvene mreže

 

 

 


Tražilice


e-mail računi





preskoči na navigaciju