preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
LEKTIRE

Kako bi bezbrižno, elektronički čitali lektire, morate se logirati preko CAR-net učeničkog korisničkog računa, na ovu stranicu (slika-link)

 

Vijesti

STEM edukacije potaknule poduzetnički duh

Kreativnost i proaktivnost osnovne su odlike poduzetnika, nakon više edukacija o ovim temama došlo je vrijeme da se učitelji i učenici okušaju u poduzetničkim vodama, ali bez rizika. 

 


           Prve u nizu edukacija o poduzetništvu, bila je posvećena učenicima, koji svoje poduzetničke vještine mogu početi brusiti od početka. Poduzetništvom se mogu baviti svi, ali ne mogu svi uspjeti, o čemu su učile dvije skupine učenika – robotičari i vrtlari. Nisu njihove izvannastavne aktivnosti ono što ih određuje, nego činjenica da među objema skupinama ima potencijalno darovitih i učenika s teškoćama u učenju i razvoju.

            Naglasilo se da darovitost može olakšati budućim poduzetnicima ulazak u svijet biznisa, ali ako nije usmjerena – ne mora garantirati uspjeh. S druge strane, ukazano je da su niz uspješnih korporacija i start-up-ova osnovali ljudi koji su se kroz život mučili s raznim oblicima teškoća u razvoju ili učenju, ali to ih nije spriječilo na putu do ostvarenja poslovnih rezultata.

            Svaka od skupina slušala je prilagođenu edukaciju – „Djeca i poduzetništvo“ i „Djeca s teškoćama i poduzetništvo“.

 

             Svoju priliku da se okušaju u poduzetničkim vodama imali su i učitelji triju škola uključenih u projekt „STEM – moje obrazovanje“ i to na dvodnevnoj edukaciji „Poduzetništvo i poduzetništvo u školi“. Za početak, učitelji su nasumično podijeljeni su „firme“ koje su proizvodile šešire i za svoj položaj na tržištu morali su se boriti kao u igri monopola – dizanjem kredita, praćenjem proizvodnje, kvalitete proizvoda, prodajom i rasporedom dobiti.

            Poduzetnici mogu biti pohlepni, rasipni, štedljivi i oprezni, a kad je riječ o učiteljima, i oni su u svojoj poduzetničkoj igri pokazali kojoj kategoriji pripadaju.

            Jesu li oni ne-poduzetni zato jer rade u školi?

            Upravo suprotno!

            Poduzetnost ne znači nužno zgrtanje materijalne dobiti, kako se čulo na edukaciji, nego bilo kakvo investiranje u znanje, zadovoljstvo i stvaranje dodatne vrijednosti.

            A projekt u sklopu kojega su održane ove edukacije primjer je poduzetnosti, jer bez sudjelovanja u projektu ne bi se došlo do znanja i novca koji nisu dostupni u onim minimalnim okvirima. Projekt „STEM – moje obrazovanje“ financiran je sredstvima Kraljevine Norveške kroz Financijski mehanizam Europskog gospodarskog prostora, a u sklopu javnog poziva „Jačanje STEM vještina u osnovnim školama“. 

 

 

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Marina Gregić   datum: 20. 3. 2023.

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji


 

            

 


Tražilica



učilice

Da bi se ulogirali, potrebno je imati aktivan elektronički identitet:  odnosno HUSO korisnički račun za učenike i nastavnike osnovnih škola.


Korisni linkovi
KORISNE STRANICE
 • ŠKOLE
 • CARNET

ČASOPISI
 • meridijani
 • enter
 • drvo znanja
 • pogled kroz prozor
 • pc chip
 • vidi


Društvene mreže

 

 

 


Tražilice


e-mail računi





preskoči na navigaciju