2022-12-08 17:56:54

Darovitost i njezino prepoznavanje

   Svatko od nas nadaren je za nešto, bilo to područje prirodnih ili društvenih znanosti,
umjetničko područje ili
tjelesne i motoričke vještine.
No jesmo li zbog toga i daroviti? Jesu li daroviti učenici koji postižu bolje rezultate od većine
ili iskazuju interes za određeno 
                                                                 područje?

     Odgovore na ovo i neka druga pitanja projektnom timu OŠ J. Kozarca Semeljci, OŠ J. J. Strossmayera Trnava i OŠ Đakovački Selci – pružili psiholozi iz Udruge Klikeraj, a u sklopu projekta „STEM – moje obrazovanje“.

Koji su tipovi darovitosti?
Koja ponašanja i emocije odlikuju darovite učenike?
Kako darovite učenike percipiraju učitelji i drugi učenici?
Kako procijeniti potencijal darovitosti?


    Odgovori na ova i niz drugih pitanja ključni su u prepoznavanju darovitosti u školi, a odgovore su pokušali dati Josipa Mamužić i Ivan Alagić, predsjednica i potpredsjednik Udruge Klikeraj, koja se posebice bavi radom s darovitim učenicima.
   Učitelji navedenih triju škola okupljeni su u projektni tim, a 21 član projektnog tima sudjelovao je na radionici „Identifikacija darovitosti u školi“. Ovi učitelji sudjeluju u projektu „STEM – moje obrazovanje“ koji se financira sredstvima Kraljevine Norveške kroz Financijski mehanizam Europskog gospodarskog prostora.

 


Osnovna škola Josipa Kozarca Semeljci